/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
google+ konto
Fra : preb1944
Vist : 236 gange
100 point
Dato : 03-02-19 15:43

Jeg har fået en mail af konto Google+ lukkedes ned i april måned. Jeg har kun Google.Der står bl.a. jeg har en Google + i mailen.Men hvad er det ? Og en masse ting skulle lukkes foto .m.m. Så er det noget jeg skal tage mig af.?Evt.tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-19 15:46

Hvis du ikke ved hvad G+ er så slet du bare mailen!

Tjek evt. Eyvinds tråd
https://www.kandu.dk/spg179747.aspx

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-02-19 16:20
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-19 16:46

Fra Eyvinds tråd

Hvis man skulle have en konto på tjenesten, vil den altså blive slettet den 2. april. Det samme vil alle sider man skulle have oprettet samt billeder og videoer, fortæller Google på virksomhedens supportside.

Allerede fra den 4. februar vil man ikke længere kunne oprette nye profiler, sider eller events på tjenesten. Kommentarer fra Google+ på tjenesten blogger forsvinder samme dato, mens resten af Google+ kommentarer forsvinder den 7. marts.

Hvis nogen læsere skulle have brugt tjenesten, har 9to5Google lavet en guide til, hvordan man får fat i sin Google+-data, inden den forsvinder.
https://www.version2.dk/artikel/google-lukker-kundeversionen-2-april-1087389

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-19 18:19

Du burde kunne logge på Google + , hvis du er logget på din Google konto, står på startsiden, og klikker på de 9 små firkanter øverst til højre så for du alle genveje til alle Google programmer vist, hvis ikke Google + vises så tryk på 'Mere' i bunden af vinduet. Når du så er på din konto, kan du se om der er noget du bør gemme / Flytte til et andet sted.

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 05-02-19 18:39

Tak for svaret Brassovitski.