/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kort på Google Earth
Fra : kipumi
Vist : 210 gange
100 point
Dato : 25-01-18 22:01

Jeg kan ikke finde et sted, hvor jeg kan skifte kortet. På min PC er det satellit kort (tror jeg det hedder) det er det der viser grønne enge, skove m.m. Jeg vil gerne have et ganske almindeligt kort, når jeg skal printe ud, det er sådan et der ligner et krakkort. Mere tydeligt og enklere. Jeg har set på alle ikoner og alle steder, uden at kunne finde ud af hvordan jeg skifter, - er der en menuknap ? jeg kan ikke finde den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-01-18 22:34

Det tror jeg ikke du kan! Er det programmet som installeres på pc, så er der et ikon oppe i top-linjen, det sidste i rækken, hvor du kan klikke, så åbner visningen i google maps, der kan du så slå satellit visningen fra.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-18 05:26

Hvorfor ikke bare bruge Google Maps?
Der kan du lave 'Krak lignende' kort!

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 26-01-18 10:10

Tak for svaret dogvillestar. Ja, det er lige sådan et kort jeg skal bruge for at plotte mine ting ind på rejsen. Tusind tak.

Kommentar
Fra : dogvillestar