/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan slettes billeder i Google Fotos
Fra : cristian2
Vist : 235 gange
40 point
Dato : 23-11-17 13:29

Jeg har et hav af billeder liggende i Google Fotos.
Jeg har lagt dem jeg ønsker at bevare over i Arkiv". Resten skal slettes. Men er jeg virkelig nødt til at klikke på hvert enkelt billede - er der ikke en måde hvorpå jeg kan få alle billederne markeret så de kan slettes på én gang?

PS
Sletter jeg derved også billederne på min mobil? (Formentlig ikke på mit SD-kort, eller hvad?)

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-11-17 13:48

Normalt kan man vælge flere ved at holde Shift tasten nede, når man markerer det første i en række indtil man har klikket på det sidste i rækken.

Alternativt udvælge specifikke ved at holde Ctrl tasten ned mens der vælges.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 40 point
Dato : 23-11-17 17:08

Ja de slettes på alle dine enheder som er synkroniseret med din konto, det er derfor du skal kopiere dem til en anden placering f. eks. dit Google drev, før du sletter dem

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 26-11-17 14:23

Tak for svaret Brassovitski.