/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
store
Fra : kivi
Vist : 236 gange
100 point
Dato : 20-10-17 08:13

efter at have opdateret windows får man et shok for den har slettet alle genveje i start og er der nogen som kan sige mig hvor store er i den nye windows jeg kan ikke finde den

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-10-17 08:35

Store - hvadfornoget?

Hvis det er en application ( program på godt dansk), så finder du det ved hjælp af søgefunktionen)
Den kaldes frem med det lille ikon med forstørrelsesglas.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-10-17 08:57

microsoft store har altid ligget på proceslinien men efter opdateringen er den væk og jeg har søgt men uden det ønskede resultat

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 20-10-17 09:46

Måske skulle spørgsmålet stilles i / Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows
Nå, jeg vil foreslå, at du går til systemgendannelse og gendanner.
Der må jo være sket en fejl, så det er bedst at få den rettet

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-10-17 11:14

thomas det vil sige at jeg ikke skal installere den sidste opdatering af windows er det du mener

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 20-10-17 11:18

Jeg ville gå tilbage til en version, der er i orden.
Derefter kan man altid prøve at opdatere igen.
Jeg eg er ret sikker på, at der er sket en fejl under den opdatering, du har fået, og den forsvinder nok ikke af sig selv.
Derfor et skridt tilbage og et frem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-17 11:36

systemgendannelse
klik på luppen nede ved start
skriv:
opret gendannelsespunkt
vælg så
opret gendannelsespunkt ( som den selv skriver)
klik så på systemgendannelse > næste
Nu vil der stå en dato som nok passer med hvornår det gik galt
ellers klik på
vis flere gendannelsespunkter
marker den dato du gerne vil tilbage til og klik på næste
klik så på udfør.............og hold fingrene væk indtil den er færdig

Computeren skal være tilsluttet med strømkabel.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-10-17 12:32

hvor mange har fået den sidste opdatering fra microsoft

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 20-10-17 14:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål