/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox
Fra : kj
Vist : 278 gange
200 point
Dato : 07-08-17 11:13

Firefox vil ikke starte op, torsdag i sidste uge var der ingen problemer, PC'en har været slukket siden og blev først startet op igår igen. Firefox åbner men står hele tiden og søger efter startsiden.
PC'en er på nettet og det interne netværk med 4 PC'er kører uden problemer

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 210 point
Dato : 07-08-17 11:26

Hvad er din startside.
Prøv at gå ind i Firefox indstillinger og vælg en anden startside. (du kan altid gå tilbage, når fejlen er fundet).
Prøv at slette historik også.

Godkendelse af svar
Fra : kj

Dato : 07-08-17 12:59

Tak for svaret ThomasCSR.
Har løst problemet med en systemgendannelse.
Jeg har gemt dit svar til senere brug.