/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gmail
Fra : kivi
Vist : 233 gange
100 point
Dato : 05-06-17 08:44

jeg har lige opdaget at jeg har 20000 gamle mail liggende i papirkurven men hvordan sletter man alle på engang det er lidt træls at kun slette 100 af gangen jeg synes ikke at finde ud af at slette dem alle på engang

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-06-17 08:54

Fra browser går du ind i Gmail.
Du finder mappen Papirkurv i venstre side (klik p mere).
Lige ovenover mailene står der med blåt "Tøm papirkurven nu".
Det er her, du skal klikke.
Jeg ved ikke helt, hvorfor du har så mange mails liggende.
Mails i papirkurven, der er mere end 30 dage gamle, slettes automatisk. Måske har du slået det fra i settings.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-17 12:06

Står der ikke sådan når du åbner papirkurven.

Tøm papirkurven nu (meddelelser i papirkurven, som er mere end 30 dage gamle, slettes automatisk)

Måske er det indbakke du kigger på - og der er det kun 100 af gangen.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-06-17 07:41

jeg synes ikke at jeg kan finde den med 30 dage

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-17 09:18

Hvad er det for et mailprogram du bruger.
Vi kan jo ikke hjælpe uden lidt oplysninger.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-06-17 11:21

gmail

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-17 11:33

Så er det indbakke du har alle demails og der kan du kun slette 100 ad gangen.

Sådan er det når gmail indsættes i et nyt mailprogram................den henter alle de gamle mail.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 07-06-17 07:37

Tak for svaret Eyvind.