/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
opdateringer
Fra : Nul7
Vist : 246 gange
100 point
Dato : 13-05-17 11:38

Jeg var inde i aps og funktioner. (windows 10)

Der var 8 der hed Microsoft redistributable C +

Kan jeg slette dem, så der kun står 1 tilbage?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-05-17 12:03

Tror ikke du skal slette dem, det er filer der er installeret af diverse programmer.

Jeg har os 8 stk. lige fra 2005 til 2013!

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 13-05-17 12:33

Jeg har 11 stk. fra 2005 til den seneste i 2017. Bemærk dig at indholdet fylder meget forskelligt lige fra 600 KB til 20.6 MB.

Det er så lidt de fylder at jeg vil holde nallerne væk fra dem.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-17 22:34

Nallerne væk! Hvis ikke du vil risikere at nogle af dine programmer ikke virker. Nogle programmer skal bruge en speciel udgave af c+, den nyeste version understøtter ikke nødvendigvis alle de funktioner som tidligere versioner, kun noget jeg tror, jeg programmerer ikke selv ic+. Er du modig kan du jo forsøge at afinstallere dem en af gangen og teste om nogle af dine programmer ikke virker. Jeg vil anbefale at du først laver et total disk-image af dit systemdrev.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 17-05-17 17:17

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 17-05-17 18:19

Tak for svaret Brassovitski.