/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dll
Fra : kivi
Vist : 302 gange
100 point
Dato : 05-04-17 12:35

hvor går man hen og henter dll filer jeg mangler " ww\osetup.dll " den mangler når jeg vil installere min office 2010. der hvor jeg har været kræver de penge så er der en som kender et sted så???

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-04-17 12:55

Jeg ved ikke helt, hvad det "ww\" betyder, men når jeg søger mit C-drev igennem, finder jeg 3 "osetup. dll"
Den ene ligger i "c:\Program Filed (x86)\Common Files\Microsoft Shared\OFFICE12\Office Setup Controller\"
Det er i Windows 10.
Måske er den der, men at det der "ww" driller

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-04-17 13:21
Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 05-04-17 13:24

Jeg kommer i tanke om, at jeg har været ude for, at ældre Officepakker ikke kan installeres på nogle af de nyeste PCer.
Microsoft vil hellere udleje deres cloudbaserede Office.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-04-17 13:46
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-04-17 14:06

Åben Office og i Menuen går du ind i HJÆLP = find og ret fejl

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-04-17 14:17

Hvis oesetup mangler på din windows computer er der noget galt med den.

Er din officepakke originalt software med gyldig installationkode ?

Eller tyder megett på virus, hardwarefejl, eller rod i registreringsbasen.

Men prøv først at se i din affaldsspand om den er blevet slettet ved en fejl. Så er den jo nem at gendanne.

Der er desværre flere udgaver af oesetup. Hvis du ved hvilken du skal bruge kan vi sikkert hjælpe dig.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-04-17 16:32

jeg kørte en adwcleaner som jeg har gjort før uden at der skete noget ved det . det har jeg gjort før og og office 2010 har været installeret på denne pc før så hvorfor så pludselig dette

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-17 16:34

Kig evt. hér: https://www.dll-files.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-04-17 07:37

fik fat i office 2013 den ville godt installerees så den bruger jeg foreløbig
men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 06-04-17 12:13

Tak for svaret molokyle.