/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Udskrive mails
Fra : omahexen
Vist : 178 gange
100 point
Dato : 07-12-16 19:45

Jeg skal have udskrever en pakkelabel,som er blevet tilsendt mig på mail,man skriften er lidt for lille,kan jeg gøre den større ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-16 00:05

Kopier teksten over i Words/ andet og tilpas skriftstørrelsen

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 09-12-16 08:23

mig-selv,og hvordan gør jeg så det ?,jeg hører desværre til den generation,der skal have det ind med teskeer !

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-16 08:27

Kopier tekst med musen og indsæt i ?? Notesblok (marker så teksten) og klik på Formater og skriftstørrelse.
Notesblok er ikke så god da der ikke er ´linial´ i programmet, det er der i Words.

I Words sættes tekst ind og under Formater / skrifttype (marker også teksten der skal forstørres) - kan også ligge i selve Menu linien øverst i programmet.

Ellers vil jeg mene at det samme burde lade sig gøre gennem dit printer program.
Noget med at vis udskrift.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-12-16 18:04

Åben et tekstbehandlingsprogram hvis ikke du har et så er Libre Office gratis at hente og bruge:
https://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/
og se så her hvordan du udskriver labels:
https://help.libreoffice.org/Common/Creating_and_Printing_Labels_and_Business_Cards/da
vælg størrelsen på dit label og åben det tilsendte label og print, du kan nøjes med et enkelt etiket eller flere på en side
jeg gætter på at Microsoft Office kan det samme

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 10-12-16 19:28

Tak for svaret mig-selv.