/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lenovo tablet
Fra : maxima51
Vist : 261 gange
50 point
Dato : 12-11-16 14:34

Min tablet er blevet meget langson.Jeg kan lige starte et spil,så begynder den at downloade igen.Jeg har prøvet med ccleaner,at booste den,det havde ingen effekt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-11-16 16:21

Hvor meget RAM har du?

Kommentar
Fra : maxima51

Dato : 12-11-16 16:37

Jeg har 1 Gb ram

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 12-11-16 17:14

Hvad downloader den?

Kommentar
Fra : maxima51

Dato : 12-11-16 17:18

Luke. Jeg er ikke helt med,om du mener hastighed. Men ellers hvis jeg går ind på et spil,som jeg har spillet i flere år,så starter den lige op,og så begynder den at downloade det samme igen

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 50 point
Dato : 12-11-16 17:18

1 GB er IKKE meget styresystemet fylder vel nok det meste

Godkendelse af svar
Fra : maxima51

Dato : 12-11-16 19:46

Nej det er ikke meget,men den har jo kunnet opfylde mit behov,og derfor søger jeg her en som kan hjælpe mig,er sikker på han findes må mon

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-16 22:01

Hvis det er den samme som min Lenovo 10,1 - så har du mulighed for at sætte et lille SD hukommelses ind og så føre el del fra den faste hukommelse over på det ekstra kort.

Når den skal downloade noget er det bedst med strømtilslutning..............men det er jo et spørgsmål om der plads i den interne hukommelse.

Det kan også være at den mangler opdatering.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 12-11-16 22:34

Formoder det er en Android enhed ??

Har du rootet enheden ? - ellers tager Lenovo+Android/Google næsten al din hukommelse.

Efter Rooting - kan du fjerne alt bloatwaren.