/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hvordan får jeg min hotmail igen.
Fra : Nul7
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 12-09-16 21:50

jeg kan ikke modtage post ved hjælp af min Hotmail, jeg er ikke sikker på at jeg kan se jeres svar, - min stofamail virker endnu.."kaj ellermann@stofanet.dk" jeg håber i vil svare via denne.
Jeg køre win. 10 og pludselig meldte den server fejl 3219.

Hvodan kommer jeg videre, - det meste af min post kommer på min Hotmail.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 12-09-16 22:20

Tror du skal undlade ophold mellem Kaj og Ellermann

altså kajellermann

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-09-16 22:42

Eller et punktum.

Mellemrum er 100% forbudt!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-09-16 23:52
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-16 01:36

Der mangler en del oplysninger i dit spørgsmål:
Hvordan læser du mails, er det et mailprogram eller læser du i din favoritbrowser?
Hvis du bruger Windows Live Mail programmet så er der nogle som påstår at den ikke kan bruges til Hotmail:
https://answers.microsoft.com/da-dk/outlook_com/forum/oemail-orestoremail/serverfejl-3219/f2519fc2-1499-4a8d-b989-1caf304d91e9
Hvis det er svaret at du bruger Windows Live Mail så skift mailprogram, Thunderbird kan varmt anbefales jeg bruger den til mine 3 mail konti: Hotmail, Yahoo mail og Yousee mail

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-09-16 10:12
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-16 13:14

Citat
Hvordan får jeg min hotmail igen
ved at bruge Thunderbird som mailprogram, jeg skrev det allerede i går men glemte linket:
https://www.mozilla.org/da/thunderbird/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 13-09-16 13:22

Hvorfor i det hele taget bruge et mail program? Hvorfor ikke bare bruge online versionen?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 13-09-16 14:03

Undskyld mine opsætningsfejl af E mail, det er ikke der mit problem er til daglig.

Jeg har med møje gennemgået jeres ville svar, - som for mig er en for indviklet fremgangsmåde.

Jeg kan se, at jeg er nød til at skifte mail program, sikke noget bøvl.

Svaret fra kandu kom ind på windows 10 outlookmail..konvolut app.

Nu mangler jeg kun at kunne sende til mig selv både fra stofa og Hotmail.

Jeg giver ikke op endnu...

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 13-09-16 15:45

Hvis du bruger den indbyggede mail app i windows 10 kan du lægge alle de konti ind i den du ønsker.
Min svigerfars konto tog det ca. 5 minutter at opsætte, så det kørte.
Hvis dit tidligere e-mail program har været sat op til IMAP, ligger alle dine mail stadig på din hotmail konto, så når du lægger kontoen ind i Win 10 appen, kan du se nøjagtig det samme, som hvis du logger direkte på din hotmail konto via din browser (Explorer Edge, Google Chrome, eller hvad du nu ellers bruger).
Prøv at logge på din hotmail (Nu microsoft outlook live mail konto) https://outlook.live.com/owa/languageselection.aspx
Så kan du se alle dine mails og mapper der ligger på serveren.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-09-16 18:07

Jeg har også fundet ud af at det er en løsning, - virker fint Hotmail nu outlook- Min stofanet mail kan jeg ikke umiddelbart få til at virke.

Heldigvis kan jeg stadig bruge min windows mail.
Boksen med server fejl 3219. dukker stadig op, hvordan fjerner man den?

Det er anden gang jeg skriver et fyldig svar, men ak! det kom ikke afsted.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-09-16 18:09

Brevet er stilet til Brassovitski. Hej igen.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 15-09-16 13:41

Hvis I synes, at jeg er for langt tid om at kommentere, er det på grund af , at jeg ikke kan se jeres svar.
pc.en. melder at der er kommet en ny kommentar til mit spørgsmål, men den kommer ikke frem på Kandu.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 16-09-16 11:18

Tak for svaret Brassovitski.