/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
PC-Spil
Fra : alan57
Vist : 217 gange
300 point
Dato : 01-09-16 05:21

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem.
Hej jeg har et problem med flere pc-spil, lidt ældre spil og jeg har efterhånden problemer med at få dem til at køre på min pc.
Det drejer sig om flere spil først alle Panzers 1-2-3,og dem i serien Act of War Direct action og Act of War heig treason alle disse spil er stradigi spil plus et mere nemlig et spil som jeg er meget glad for et ubåds spil til pc fra ca 1998 lavet af Tom Clancys.
Jeg kan sku ikke finde ud af hvad jeg kan gøre for at få lov til at spille disse spil igen.
Hvad kan der være i vejen, der må da være noget jeg kan gøre eller hvad.
Mvh
Alan57

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-09-16 07:25

Hvilken windows udgave har du installeret?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 01-09-16 09:27

Når du vil installere gamle programmer / spil i nyere windows udgaver, kan du muligvis benytte denne mulighed:

Læg det hentede program på skrivebordet.
eller
Læg cd i skuffen og luk skuffen og vælg nej til at køre/installere/vise filer.

Alt efter hvilken windows du kører med skal du

Søge efter og starte dette > kompatibilitet <
og så følge anvisningen

Så kan det være at du er heldig.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 02-09-16 01:35

Jeg køre med Windows 8 og det har jeg kørt med meget længe, jeg ønsker ikke at køre med den nye Windows 10, da jeg har hørt at mange spil ikke kan køre med Windows 10.
Alan57

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 14-09-16 03:41

Tak for svaret Eyvind.