/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Groove Musik.
Fra : Nul7
Vist : 292 gange
50 point
Dato : 21-04-16 16:37

Hej, jeg lidt i tvivl. De musikfiler der ligger på Groove er det kopier af dem der f.eks. i C. drevet?

Kan jeg godt slette dem fra Groove musik, uden at miste dem?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 21-04-16 16:49

Groove musik opretter et bibliotek med dine musiknumre som er i den mappe programmet er indstillet til at søge i, du kan gå slette i Groove biblioteket uden at slette originalen på computeren, du skal være opmærksom på at programmet måske spørger om filen også skal slettes, det skal du sige nej til

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 23-04-16 11:23

Tak for svaret o.v.n..