/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
forbindelse
Fra : kivi
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 12-03-16 13:44

der er pludselig kommet noget frem som siger at jeg skal gå ind i kontrolpanel og lave forbindelse men umiddelbart kan jeg ikke se hvad det er for et program så ???

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-03-16 13:50

Står der ikke noget om hvad den forbindelse skal være til??????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-03-16 14:45

Citat
..der er pludselig kommet noget frem

Hvad for 'noget'? ..en system pop-up? ..en webside? ..en opstarts skærm? ..en Julenisse?

Kan du ikke kopiere teksten herind evt. som et skærmdump?

Hvordan ser dit ikon på proceslinjen ud? Siger det forbindelse ..eller er der rødt kryds?

Er det WIFI eller kabelforbindelse?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-03-16 16:54

nu har ledt efter det men så kommer den ikke frem men hvad kan jeg gøre i kontrolpanel

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-16 08:18

Det kunne være din firewall som af en eller anden grund (..opdatering? ..eller midlertidigt tab af forbindelse til nettet.) har mistet kontakten til dit netværk: Public eller Trusted (inter- / intranet ) zone. Så beder den om tilslutning til et netværk.

Det kunne være det som er hent. Det sker en sjælden gang imellem for mig, hvis der har været teknikerbesøg i vor andelsboligforenings med henblik på service af ruter/netværk eller hvis forbindelsen kortvarigt er forstyrret af anden grund.

Min firewall (Zonealarm) beder dog ikke om at rette via kontrolpanel og 'Netværksforbindelser'. Den klarer selv skærene ved en alm. forespørgsel om at vælge zone, når forbindelsen er genetableret automatisk.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 13-03-16 11:32

Tak for svaret molokyle.