/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Opgrader Win 10
Fra : PS.BMW
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 08-03-16 17:50

Min PC har selv opgraderet fra WIN 7 til WIN 10.
Bla. meget andet har jeg fået "Driver Revier" der fortæller at der er 27 forældet drivere.
Det skal selvfølgelig købes for at virke.
Er det noget der virker? eller er det noget der skal ud med det samme?
Mvh.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-03-16 17:58

Citat
Min PC har selv opgraderet fra WIN 7 til WIN 10.
Bla. meget andet har jeg fået "Driver Revier"

Den tror jeg næppe du har hentet ned sammen med Win10 installationen

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-03-16 18:02

nej smid den ud og installere drive booster som er gratis ,der er fra iobit

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 110 point
Dato : 08-03-16 18:11

Citat
Min PC har selv opgraderet fra WIN 7 til WIN 10.

Hvordan selv? Har den gjort det helt uden at spørge først?

Citat
Bla. meget andet har jeg fået "Driver Revier" der fortæller at der er 27 forældet drivere.
Det skal selvfølgelig købes for at virke.

Her må jeg give mig-selv helt ret. Den kommer ikke fra Microsoft. Hvis din Windows er blevet opgraderet til Win10 helt uden at spørge plus at du samtidigt har fået "Driver Revier" uden at du har bedt om det så er der noget der siger mig at du har fået noget lort ind i maskinen. Få den scannet med både antivirus og antispyware. Hvis du har en ikke for gammel backup er det muligt at du må indlæse den.

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 08-03-16 18:39

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.

Jo den var i gang da jeg vækkede den fra dvale, 31 % opdateret havde ikke mod til at stoppe når den var i gang.

Den har flere gange meddelt at den var klar til Win 10 hvilket jeg har ignoreret.

Driver Revier er slettet, og PC skannet, tilsyneladende ingen snavs

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 08-03-16 19:48

Tusind tak for pointne

Citat
Den har flere gange meddelt at den var klar til Win 10 hvilket jeg har ignoreret.

Dette er der til gengæld ikke noget unormalt i. Men ud over at man selv skal klikke på beskeden for at starte opgraderingen, så spørger den igen hvor man skal klikke for at den går igang. Så det andet er helt unormalt.