/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
afløser til LG S900 notebook
Fra : lillelyst
Vist : 339 gange
78 point
Dato : 26-02-16 13:51

Jeg har en LG S900 notebook som desværre er defekt og har været forsøgt at blive repareret.
Jeg var især glad for den store skærm da jeg arbejder en del med grafer (i forbindelse med trading) og ofte har brug for - i princippet - 2 skærme og samtidig skal den kunne afvikle lynhurtige handler.
Spørgsmålet går på om nogen herinde kan tippe mig et godt køb til en ny lynhurtig notebook anno 2016. Max prisniveau ikke over 7-8000 kr.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 26-02-16 16:30

Det er nok bedst at satse på en 17 tommer. Derudover vil jeg bruge en SSD på 256 GB + en rimelig god processer en i5/i7. Derudover ville jeg vælge seneste generation CPU som har en hurtig grafikprocessor oveni.
Her er en god mulighed som vil føles enorm meget hurtigere end den du har (havde).
http://www.edbpriser.dk/baerbar-laptop/hp-probook-470-g3-id-11639892.aspx?q=ssd

Hvis den skal være lidt bedre endnu, så ville jeg tage denne her bærbar:
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80Q0006RMX/lenovo-ideapad-y700-17-3-barbar-pc-sort

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 26-02-16 17:30

Tak foreløbig. Jeg tager et kik på dem:)