/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook hvordan? Favoritter hvordan?
Fra : ingelein
Vist : 372 gange
50 point
Dato : 01-02-16 18:52

Hej
Jeg har kørt en recovery på mandens bærbare for at få den til at køre hurtigere. Nu skal jeg have Outlook mailprogram tilbage. Kan det kun lade sig gøre via Microsoft Office?
Manden kommer også til at mangle sine favoritter.
Inden "renoveringen" havde jeg flyttet favoritter fra IE med over til Google. Så ligger de i en lang liste. Men hvordan gør man det i Google Chrome? (Win 7 - 64bit)
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-16 19:07

Microsoft Outlook ligger i Microsoft Officepakken.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-02-16 19:11

Citat
Nu skal jeg have Outlook mailprogram tilbage.

2 (3) muligheder
1: installer Outlook igen
2: installer Office igen
(3): installer piratversion igen

Det jeg mener er, at du får Outlook igen ved at installere på samme måde som han fik den første gang

Import/Eksport af bogmærker i Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=da

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-02-16 19:14

Ok - Det er godt nok en 2003 version jeg har, men jeg har den også på min egen nyeste pc. Virker godt nok.
Så vidt jeg husker, havde jeg samlet favoritterne i Explorer i sin tid, inden manden gik over til Chrome. Her kunne vi så overføre favoritterne. Gemalen skal helst have det som han "plejer". Han er overhovedet ikke PC interesseret - det skal bare fungere
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-02-16 19:47

Hej - så har jeg fået Outlook som mail program - men jeg ved faktisk ikke, hvordan jeg havde sat Outlook op sidst.
Hvad mener man med "skriv adgangskoden til netværket under fanen:
server: asmtp.mail.dk ------ eller asmtp.gmail.com?
Brugernavn: Peter XXXXX
Adgangskode: ...............hvilken?
Og så er der mulighed for at sætte hak på adgangskodelisten for at gemme adgangskodenpå adgangskodeliste.
Hjælp venligst.
Ingelein
Ps. Jeg har tjekket min tdc mail opsætning, men blev ikke klogere. Synes at jeg altid bøvler med den der adgangskode.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 01-02-16 19:56

Normalt skal du bruge di internetudbyders UDGÅENDE mailserver eller smtp eller asmtp server. Det er TDC som har asmtp.mail.dk.

Brugernavn er mange steder ens mailadresse, eller det til venstre for "@" i mailadressen. Adgangskode, ja hvis i eller din gemal bruger webmail så er det formentlig samme brugernavn og adgangskode som bruges her.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-02-16 20:12

Den forstod jeg desværre ikke.
Min mand har en gmailkonto. Hvordan skal hans konto så sættes op i Outlook?
Hans Brugernavn i Google?
Adgangskode til Google?
Server ud?
Server ind?
Ingelein

Er det muligt at få en privat besked - inden jeg har brugt hele aftenen på det?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-02-16 21:34

Nu ved jeg jo ikke om du har fået en besked men ellers kan du se opsætningen på dette link:
https://support.google.com/mail/troubleshooter/1668960?hl=da#ts=1665018%2C1665137%2C2769074

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 26-02-16 16:21

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.