/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Dato
Fra : omahexen
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 23-01-16 19:57

Ganske kort,hvordan indsætter jeg datoen på proceslinien (Windovs 7)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-16 21:01

proceslinien = korporal? striberne / nederst til højre/ tilpas/ system ikoner

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-16 21:02

NB, min kan kun vise tid indtil jeg holder musen over, så kommer hele ´dagen´ frem, så ved ikke om det er hvad du mener

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-16 21:04

?? ellers kunne du H klikke på skrivebordet og bruge GADGETS...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-16 21:07

Citat
NB, min kan kun vise tid indtil jeg holder musen over,

Mener det kan rettes til tid /dato / dag, afhænging af din skærmopløsning eller ikon størrelse, men det skal du lege lidt med.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-16 21:09

Det hele kan vises, hvis du rykker proceslinien op, men så fylder det en hel del

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-01-16 21:11

Min kom lige pludselig med dato og klokkeslæt. Jeg ved ikke, hvad jeg gjorde, og heller ikke, hvad jeg skal gøre, for at få den tilbage til kun tid.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 24-01-16 10:46

På min win 7 (ultimate) kan jeg, når processlinjen er låst op:
(h-klik på processlinjen og klik på "lås proceslinjen)

Med musen kan proceslinjen gøres højere og lavere ..... højere = ur med dato
H-klik på proceslinjen og vælg egenskaber, og så kan ikoner osv gøres større eller mindre,
her kan ikonerne også gøres mindre = "brug små ikoner"

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 24-01-16 19:45

Tak for svaret Eyvind.Det var næsten for nemt,men nu virker det. omahexen