/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows internet
Fra : lexiben2
Vist : 400 gange
100 point
Dato : 18-10-15 07:12

Jeg har lige installeret Windows 10 og samtidigt blev mit internet langsomt, kan det optimere?

Kommentar
Fra : janik

Dato : 18-10-15 09:16

Det gjorde mit også måtte afinstallere den igen så jeg venter.
Jeg kunne ikke finde ud af hvorfor den gjorde det ..

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 18-10-15 10:12

Hvordan oplevede I at Internettet blev langsomt?

Jeg bruger også Windows 10 og oplever det ikke.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 18-10-15 10:30

Jeg opleve at min HP630 generelt blev meget sløv da jeg opgraderede til Win10. Så jeg vendte også tilbage til Win7. Og heldigvis havde jeg lavet en backup lige før opgraderingen, for tilbage rulningen i Windows virkede ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-15 10:38

Hvis det er via trådløs forbindelse, at internettet er blevet langsomt, har i så undersøgt om det er den rigtige driver til det trådløse netkort.
Jeg veksler mellem win7 win8 win10 og plever ikke nogen forskel.
Det er via kabelforbindelse til routeren.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 18-10-15 12:04

Vil også mene at det er et driverproblem, prøv et tjek på computerproducentens hjemmeside.

Godkendelse af svar
Fra : lexiben2

Dato : 23-10-15 06:50

Tak for svaret LuffeA.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-10-15 10:10

Selv tak