/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nedgradering fra win.10 til win 7
Fra : Nul7
Vist : 731 gange
100 point
Dato : 24-09-15 10:16

Da min pc ikke kan komme ind i stillinger i win. 10 og gå tilbage til 7. (den fryser fast når jeg rører win 10.)jeg kan komme ind i stifinder som virker normalt, Hvordan eller kan jeg nedgradere af denne vej??

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-09-15 10:46

prøv at installere win 10 igen

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-09-15 12:39

Hvor får jeg win. 10 igen?

Det var jo den gratiske opdatering jeg brugte.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-09-15 12:52

prøv media creation tool windows 10 eller deenne
http://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-09-15 14:21

Hej, kivi mister jeg min win. 7 hvis jeg bruger denne fristende idé?
Den jeg har indkørt er en opdaterings udgave.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-09-15 14:56

Der er en fejl i din Windows 10 installation, du kan bruge den Windows 10 som kan hentes fra kivi's link til at reparere din Windows 10, det burde ikke påvirke din mulighed for at gå tilbage til Windows 7, du ved sikkert godt at hvis du fortryder og vil tilbare til Windows 7 så skal det ske inden for 1 måned efter at du opgraderede til Windows 10

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-09-15 15:02

Det er også derfor jeg har travlt.

Jeg downloudede den blå 64 , men kunne ikke få den på et usb stik. er det den rigtige?
Jeg bruger en anden pc til at komunikere med jer.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-09-15 15:13

du skal gå direkte til opgradering af pc ikke den anden

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-09-15 16:37

jeg arbejder på det, men nu nægter pc-en at komme på hjemmesiden den låser fast og vil ikke mere, ny opstart o.s.v.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 24-09-15 17:30

Nu kom jeg ind på opgraderings hjemmeside, men jeg kan åbenbart ikke få hverken appsen eller
reservere den.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 25-09-15 13:46

Hent den ned på den PC du skriver på nu = som ISO
Citat
Jeg downloudede den blå 64 , men kunne ikke få den på et usb stik. er det den rigtige?

Er sticken stor nok? og hvad kan du ikke lægge på dén.
Den skal være formateret i NFTS hvis den skal kunne bruges til store filer.
Henter du ISO filen - kan du udpakke ISO med 7Zip og lægge den på USB sticken, så kan den defekte maskine læse den ved opstart - ellers brug F8 (reparer) eller F12 og vælg hvad der skal starte op

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-09-15 13:51

For at hente Windows 10 skal du bruge den computer som skal opgraderes og du skal vælge den fil som svarer til den version du har på computeren 32 bit eller 64 bit du kan ikke hente en 64 bit hvis din computer kører med en 32 bit version og omvendt, i dit tilfælde er computeren opgraderet og du skal bruge Windows 10 mediet til at reparere den eksisterende Windows 10.
Du kan forsøge at reparere din Windows med en systemreparations disk, enten på en CD eller på en usb disk, du kan oprette en systemreparations disk fra en computer som kører Windows 7-8 eller 10, du bør vælge en anden computer fordi du har problemer allerede og måske ikke kan på problem computeren.
Du finder muligheden i Kontrolpanel > System og sikkerhed > Sikkerhedskopiering og gendannelse, der er et link i det vindue som hedder Opret en systemreparations disk, den disk kan du bruge til at reparere alle Windows 7 - 8 og 10 computere.
Start computeren fra den nye disk og forsøg at lade systemet reparere automatisk, der er også mere avancerede muligheder men det er lettest hvis systemet selv kan finde fejlen og udbedre den, du skal have forbindelse til internettet fordi der måske skal hentes nogle filer til reparationen, når så din Windows 10 er repareret så bliver du sikkert så glad for den at du slet ikke vil tilbage til Windows 7

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-09-15 14:42

Citat
For at hente Windows 10 skal du bruge den computer som skal opgraderes

Mener nu at alle kan hente den ned som ISO.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 27-09-15 16:39

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-09-15 23:20

Skal ikke kunne sige dét, men kunne det være at din PC var total umulig? fordi den allerede var igang med at hente den ned / installere som en ren opgradering - osv.
Mener Klaudi kom med svaret for et stykke tid siden - men det var så på 7/8.