/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows 10
Fra : kipumi
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 10-08-15 21:56

Jeg har installeret windows 10 - kan jeg fortryde den, og få windows 7 igen ? og hvis, hvordan gør jeg så. Jeg synes skærm og alt er blevet alt for levende, - og jeg var glad for google crome og så videre.Selv om jeg ikke synes, at jeg røre ved noget, skifter skærmen billede og jeg er helt forvirret.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-08-15 23:22
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-08-15 23:24

Du kan jo stadig bruge Google Chrome, selv om du har installeret Windows 10

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-08-15 23:42

Du kan få det skærmbillede du vil og også et fast billede ved at højreklikke på skærmen og så vælge Personlige indstillinger.

Som der bliver skrevet kan du sagtens bruge Chrome og du kan også bruge Internet Explore 11 i Windows 10 hvis du ikke kan lide den nye windows Edge browser.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 11-08-15 18:26

Marken 84 hvordan får jeg google crome som min browser ? -

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-08-15 18:31

Det bestemmer du jo selv... Den forsvinder ikke...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-08-15 19:25

Citat
arken 84 hvordan får jeg google crome som min browser ? -
Citat
Indsæt dit citat her
Ved at gå i Crome´s indstillinger = Standartbrowser

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 11-08-15 21:54

Hent din google chrome her:
https://www.google.dk/chrome/browser/desktop/
Hvis du også vil have google som forside inde i chrome browseren:
start chrome
www.google.dk og tryk på enter
gå op til højre og klik på de 3 streger
indstillinger
generelt
rul ned og prik i åbn en bestemt side......og klik så på angiv sider
klik på brug aktuel side
ok
luk indstillinger og nu vil den starte med google hvergang du starter chrome.

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 13-08-15 22:21

Tak for svaret Eyvind. Det er dejligt, at det bliver skåret ud i pap, så selv jeg kan finde ud af det. Tusind tak for hjælpen.