/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
favoritter
Fra : omahexen
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 26-07-15 09:51

Hvis jeg vil overføre en side til "favoritter",får jeg beskeden "adgang nægtet",hvad er der galt

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-07-15 10:07

mappen er skrivebeskyttet - kan du ikke bare tilføje til favoritter gennem browser.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-07-15 12:11

Citat
Hvis jeg vil overføre en side til "favoritter"
hvordan forsøger du at overføre?
Prøv at gå til siden du vil gemme i Favoritter og tryk på Ctrl + D samtidig, og klik på Tilføj
eller vælg mappe i Favoritter at gemme i og klik på Tilføj

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 27-07-15 08:25

Når jeg finder en side,som jeg vil gemme,højreklikker jeg,der kommer så ruden,hvor der står "tilføj til favoritter"men når jeg trykker ok kommer meddelesen "adgang nægtet".Det har førhen virket upåklageligt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-07-15 23:24

Er du administrator på den konto du benytter?
Er Windows fuldt opdateret?
Hvilken Windows bruger du og hvilken version af Internet Explorer?
Det lyder mystisk med den meddelelse, hvad nu hvis du prøver at tilføje siden ved at trykke på Ctrl + D samtidig?
Det burde give samme resultat men prøv nu for at se om den metode virker

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 28-07-15 08:40

Hej ovn,harprøvet dit forslag,men med samme resultat.Jeg bruger Windovs 7,ved ikke rigtigt hvad du mener med,hvilken version af internet Explorer !

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 28-07-15 12:48

Som skrevet - mystisk.
På min (IE8) klikker jeg på Favoritter og vælger tilføj.

Alternativt kan du kopiere URL adressen og H klikke på skrivebord opret ny genvej - og prøv så at læg den i mappen favoritter - den ligger i C; brugere/dig___/favoritter

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 30-07-15 08:30

Tak for svaret mig-selv.