/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
trådløs internet
Fra : Nul7
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 20-07-15 13:50

Min hustrus trådløst internet vil ikke fungere, det er markeret med kryds.
Jeg har forsøgt i enhedshåndteringen, hvor der var en internet med udråbstegn, forsøgte at opdatere driver, den havde allerede den bedste, jeg prøvede at deaktiver og aktivere uden resultat, Den viser fejl kode 10.
Systemgendannelsen vil heller ikke fungere!!! (nægter)
Hvad gør jeg? Det er en acer travelmate med vin 7 professornel. (i5)

Kommentar
Fra : clou

Dato : 20-07-15 13:56

Min venindes computer ville heller ikke fungere på det trådløse Internet - vi fandt ud af, at hun IKKE havde fået afinstalleret de gamle versioner af Java, det fik vi gjort og nu fungerer det for hende - måske den mulighed kan bruges hos Jer?

Clou ??

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 20-07-15 14:00

Genstart

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 20-07-15 14:06

Genstart er forsøgt, - jeg glemte at fortælle at den har netforbindelse bl.a. via Lan og trådløs ved hjælp af en fidus.
Jeg forsøger at finde javaerne.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 20-07-15 15:11
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-15 15:35

Citat
trådløs ved hjælp af en fidus.
den fidus skal bruge en driver som måske var med da i købte den, ellers kan du fortælle hvad fidusen hedder så vil vi hjælpe med at finde en driver.
Har du forsøgt fra Enhedshåndtering at fjerne fidusen og så genstarte computeren, i de allerfleste tilfælde finder Windows selv en brugbar driver, ikke opdatere men fjerne fidusen i Enhedshåndtering

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-15 17:04

Tør næsten ikke sige det: Forleden røg vores trådløse også, på den bærbare. Jeg rodede rundt i alle mulighederne, uden det hjalp. Kom ved et "uheld", til at trykke på wifi funktionstasten, så virkede det hele igen. Liden tue........ Havde ikke lagt mærke til den før. Men nu husker jeg den.

Én af os, havde slået det fra, med den.

M.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 20-07-15 17:10

Jeg har kun en java 8. fidusen er en antenne jeg købte til min stofabox engang for 100 kr.
Den er nu fjernet, og alt fungere tilsyneladende normal.
Jeg har også fået systemgendannelse i orden, men har mistet alle tidligere gendannelses punkter.

Har taget en systemgendannelses dvd.

Tak for jeres hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 20-07-15 17:12

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 20-07-15 17:14

Den fidus du nævner er det en dims som du sætter i en USB-port?

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 20-07-15 21:11

Fidusen er med usb. ca. 10 - 15 cm. lang og kan bøjes, virker øjeblikkelig som et alm trådløst net.
Jeg havde engang en ældre pc. uden trådløs net, og den virkede fin.