/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
reklamer
Fra : omahexen
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 13-07-15 07:45

Hvorfor har jeg altid problemer med min PC,når jeg har været på ferie,og computeren har været slukket i længere tid.Skærmen bliver fyldt med reklamer,og pilen hopper op og ned.Har forsøgt med opdatering o.s.v.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-07-15 08:07

Måske du burde installere https://getadblock.com/share/ det afhjælper mange reklamer...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-07-15 08:09
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-15 14:55

Citat
Skærmen bliver fyldt med reklamer,og pilen hopper op og ned
din computer er fyldt med skidt, kør en scanning med Malwarebytes Antimalware og lad den fjerne det den finder, programmet er gratis men husk at fjerne markering ved at du vil begynde en prøveperiode af betalings versionen, det er lige før installationen er færdig at du har den mulighed:
https://www.malwarebytes.org/antimalware/
klik på Get my free download

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-15 14:58

Og så lige et lille tip til at undgå nogle af de uønskede programmer der følger med når du henter gratis software på nettet, programmet er gratis og det fjerner markeringen for dig der hvor leverandøren på forhånd har vinget af du skal hente noget andet end det du tror sammen med det program du vil installere:
http://unchecky.com/

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 13-07-15 19:37

Tak for svaret o.v.n.. Jeg havde næsten opgivet,men nu er problemet løst.