/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gratis program til at lave billedmosaic?
Fra : ingelein
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 31-05-15 19:50

Hej
Jeg mangler mit gamle program til at lave (gratis) billedmosaik med. F. eks. i kolonner med 2 billeder og 6 rækker - eller efter behov.
Har tidligere haft det program, men det er forsvundet ved opgraderingen til Win 7.
Ingelein

Ps. Dengang fungerede det ved at man først uploadede billederne til Flickr .

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-05-15 23:01

Citat
Jeg mangler mit gamle program til at lave (gratis) billedmosaik med. F. eks. i kolonner med 2 billeder og 6 rækker - eller efter behov.
Har tidligere haft det program, men det er forsvundet ved opgraderingen til Win 7.
Ingelein

Måske flere oplysninger? Hvad er billed mosaik for en genstand = der findes et par stykker:
https://www.google.dk/search?q=andy+warhol&hl=da&gbv=2&tbm=isch&oq=&gs_l=

http://www.videohelp.com/software/imagegrabber

NB; tror næppe det har noget med HARDWARE et gøre - nærmere bløde varer

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 31-05-15 23:50

Ja,ja - jeg har jo bare ikke gemt adressen hvor jeg online kunne lave min mosaik. Nu er jeg kommet i tanker om at det hed www.hugebiglab.com
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-05-15 23:53

Link virker ikke..

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 31-05-15 23:55

Nej undskyld , jeg vendte om på bogstaverne. Det skal være www.bighugelab.com
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 31-05-15 23:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål kom selv i tanker om det efterlyste. Sorry