/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
forklaring
Fra : kivi
Vist : 420 gange
50 point
Dato : 31-03-15 14:42

er der som kan forklare mig på dansk dette betyder
http://peecee.dk/upload/view/449060

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 31-03-15 15:24

Åben placeringen C:\Windows\Logs\CBS\ filen CBS.Log og tjek logfilen.

Windows beskyttelse ressource fundet korrupte filer.
Der er fundet ødelagte Windows filer som ikke kunne repareres. I log filen, kan du muligvis få oplysninger om, hvilken/hvilke filer der er beskadiget.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 31-03-15 16:21

når man vil bruge systemgendannelse sletter den så også programmer

Kommentar
Fra : clou

Dato : 31-03-15 16:26

Kun de programmer du har installeret efter sidste gendannelsespunkt - det vises på skærmen, inden du trykker gendan!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-15 16:32

http://www.kandu.dk/Spg173077.aspx#1979363

Jeg får samme fejl, på windows 8.1, du behøver ikke en cd for at køre sfc på win 7/8, men til xp gør man!

Hvis du kigger på stien her er der en log, der skulle stå hvad fejlen er, men det ser nu noget uoverskueligt ud, så jeg lader som ingenting og lader der være fejl, pc virker helt fint!
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log

Microsoft Windows [Version 6.3.9600]
(c) 2013 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.

C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some
of them. Details are included in the CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. For
example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not
supported in offline servicing scenarios.

C:\WINDOWS\system32>
---

Jeg syn' at hver gang du har fået repareret pc, så piller du igen og så er der ged i den igen,
la' vær at rode så meget

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 31-03-15 18:42

klaudi alt det har jeg prøvet men det var først da kørte system at der kom styr på det igen så nu kan høre musik igen men hvorfor at de forsvandt samtidig med at jeg skrottede itunes måske fordi at brugte revo til det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-15 18:57

Hvad er det der er forsvundet?

Hvis du ikke har noget Apple grej, så behøver du ikke iTunes, og det at du har fjernet det med Revo betyder nok ikke så meget, Revo rydder kun op i efterladenskaber fra det program du afinstallere med Revo!

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 01-04-15 07:55

alt vedrørende lyddriver var væk efter at jeg havde afinstalleret itunes

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-15 09:58

Alt var væk, dvs du har fået det til at virke igen?

Det lyder godt nok mærkligt at det skulle forsvinde fordi du afinstallere iTunes!?!?

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 04-04-15 07:54

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-04-15 09:20

velbekomme, virker det nu eller?