/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ikon
Fra : omahexen
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 24-03-15 08:42

Hvordan får man en linie fra favoritter over på skrivebordet ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-15 10:03

Er det en tekst eller hvad er det for en linje

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-03-15 10:51

Når du er favoritter kan du højre klikke på linjen og vælg kopier. derefter højre klikker du på skrivebordet og vælger Sæt ind.

Du Kan også bare trække linjen ud på skrivebordet nå du står i favoritter.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-15 13:08

Jeg forstår nok ikke hvad det er du vil, men her er et forslag til at have et ikon på skrivebordet med direkte adgang til en hjemmeside.

Klik på din favorit hjemmeside så den åbner
Oppe til højre ved siden af lukkekrydset er der en firkant - klik på den
Nu kan du trække siden ud til kanten så den fylder det hele
Tag så fat øverst i vinduet (ikke pilene) og træk siden lidt ned
Kig så på adresselinjen og med venstre mustast trækker du det lille ikon (til venstre for www) ud på skrivebordet og slipper mustasten.
Der skulle så gerne være et ikon med genvej til din favoritside

Hvis det altså var det du gerne ville.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 26-03-15 08:47

Hej Eyvind.Tak for svaret,men jeg kan ikke få det til at virke.Hvis man forestiller sig,at jeg har åbnet f.eks.min mailside,skal jeg så trække ned,til venstre,der hvor der står http,eller hvilken firkant mener du ? Håber du har lidt tålmodighed. Omahexen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-03-15 09:36

OK - men jeg skal lige vide noget først.

Hvilken windows udgave kører du med
1. windows XP
2. windows 7
3. windows 8
4. windows 8.1

Har du prøvet metoden som BentJuul skriver om.

Altså klik på favoritter
Højreklik på den favorit du vil have på skrivebordet og klik på kopier
Hold musen ude på skrivebordet
Højreklik og vælg sæt ind.

Men ellers får du en bedre forklaring til min metode, når jeg ved hvilken udgave du kører med.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 26-03-15 19:27

Hej Eyvind.Jeg kører med Windovs 7.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 27-03-15 16:14

Windows 7 med Internet Explorer 11

Start explorer
Højreklik oppe i det øverste blå område, og marker favoritter
Nu har du en favorit linje med din foretrukne hjemmeside.
Gør dit vindue lidt mindre sådan
Oppe til højre er der en streg og en firkant og et kryds (i rødt felt)
Klik på firkanten så din side bliver lidt mindre
Oppe i det blå felt kan du med venstre mustast flytte vinduet lidt så du kan skrivebordet
Nu kan du med venstre mustast trække favoritsiden ud på skrivebordet

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 28-03-15 08:29

Tak for svaret Eyvind.