/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
oversættelse
Fra : kivi
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 09-02-15 13:09

er der en som vil oversætte dette for mig
http://peecee.dk/upload/view/447594

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-02-15 17:19

resursebeskyttelsen er ikke ok og det er ikke muligt at reparere.

Når du du bruger scannow har du vel din CD/DVD liggende i skuffen så den kan hente det der skal bruges.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-02-15 17:30

nej desværre der ligger en recovery på pcén

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-15 18:08

Jeg får samme fejl, på windows 8.1, du behøver ikke en cd for at køre sfc på win 7/8, men til xp gør man!

Hvis du kigger på stien her er der en log, der skulle stå hvad fejlen er, men det ser nu noget uoverskueligt ud, så jeg lader som ingenting og lader der være fejl, pc virker helt fint!
C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log

Microsoft Windows [Version 6.3.9600]
(c) 2013 Microsoft Corporation. Alle rettigheder forbeholdes.

C:\WINDOWS\system32>sfc /scannow

Beginning system scan. This process will take some time.

Beginning verification phase of system scan.
Verification 100% complete.

Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some
of them. Details are included in the CBS.Log windir\Logs\CBS\CBS.log. For
example C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log. Note that logging is currently not
supported in offline servicing scenarios.

C:\WINDOWS\system32>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-02-15 18:11

det ville jeg også hvis ikke det fordi jeg ikke kan bruge windows media player og jeg kan hellere lægge kabaler

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-15 18:17

Har du prøvet at reparere den efter det link du fik den anden dag?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-02-15 18:22

jeg har jeg har søgt jeg har enda fået 5 dvdér fra acer så jeg kunne starte forfra med en ren pc men der kan jeg ikke få den til starte så skal den til reparation men jeg har klonet min harddisk så jeg har 2 med det samme system og der virker det så ???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-15 18:36

Er du "kommet til" at deaktivere nogle Windows funktioner?
Under Kontrolpanel: Slå Windows funktioner til eller fra

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-02-15 08:51

Sikker på du ikke har en dårlig disk, prøv dette:
http://crystalmark.info/software/CrystalDiskInfo/index-e.html

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 11-02-15 08:16

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-15 09:30

velbekomme, jeg kan se det stadig driller!