/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Lydbøger - MP3 til Wma -Win 7
Fra : ingelein
Vist : 283 gange
50 point
Dato : 19-01-15 18:32

Hej
Jeg har et par lydbøger, som jeg gerne vil afspille på min gamle Go Gear Ariaz afspiller. Det kan jeg imidlertid ikke længere finde ud af - efter at jeg har skiftet til Win 7.
Ved Win XP husker jeg at jeg skulle kopiere filerne til en mappe, pakke ud og trække dem til Media Player.
Hvordan gør jeg ved win 7 ? Jeg kan ikke se at der popper noget "pak alt ud" op.
Ingelein

Ps. det er købte lydbøger

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 19-01-15 19:01

K Lite

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-15 19:57

Hvad skal den pakke ud? filerne ligger sikkert som lydformat MP3 - ikke en pakket ZIP fil.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-15 20:02

Og hvorfor fra noget godt (mp3) til wma?
Hvis ikke din Win 7 kan afspille MP3 så er der noget galt - igen.
Men? hvad har den med 7 at gøre
Citat
Jeg har et par lydbøger, som jeg gerne vil afspille på min gamle Go Gear Ariaz afspiller

Citat
Mente du: Gogear Ariaz afspiller

https://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=Go+Gear+Ariaz+afspiller&gbv=2&oq=Go+Gear+Ariaz+afspiller&gs_l=heirloom-hp.12...0.0.0.2418.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0.msedr...0...1ac..34.heirloom-hp..0.0.0._Q1QgVDyZeg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-15 20:04

Og så blander JEG film (MP4) og LYD (MP3) sammen? BEKLAGER

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 19-01-15 20:48

Har du prøvet at H - klikke på filen = åben med og så vælge programmet/ sæt kryds (X) ved åben altid.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-01-15 00:05

Hej mig-selv - Hvor er du altid flink til at hjælpe.
Jeg tror du har ret. Disse filer fra min købte lydbog skal ikke pakkes ud. Jeg tog den bærbare med XP - kopierede fra CD'en i en mappe, smed filerne over i Win Media Player og så kunne jeg uden videre synkronisere til GoGear Ariaz. Jeg har været så vant til at lydbøger fra Netlydbog.dk skal pakkes ud - men det er jo indlysende at de er pakkede, når de skal downloades.
Tak for hjælpen. Jeg har iøvrigt købt en IPad Air 2 med 64 GB for at det ikke skal være løgn. Fremover kan man jo kun downloade til Ipad og ......iPod, hvis jeg husker rigtigt. Men sådan en Ipad er ikke nem at have i lommen eller med i sengen. Der er jo grænser for hvor lang kablet til øretelefonerne er. Derfor vil jeg støvsuge biblioteket for fysiske MP3. Gad vide, om nogen sælger brugte MP3 lydbøger. Kunne ikke finde noget i DBA.
Mange hilsner
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 20-01-15 09:43

Tak for svaret mig-selv. Jeg var jo så vant til at de downloadede lydbøger skulle pakkes ud. Det skal de købte ikke, men kan synkroniseres som de er i Mp3 format.
Ingeborg