/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Cookies
Fra : jazzin
Vist : 269 gange
20 point
Dato : 12-01-15 17:47

Hvor finder man og hvordan sletter man cookies på en PC

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-01-15 18:00

I din internet browser er der sandsynligvis et menupunkt der hedder noget med "history" eller "historie", derunder kan du slette bl.a. cookies. Hvis du fortæller hvilken browser du bruger, kan vi fortælle præcist hvordan du gør.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-01-15 18:42
Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 15-01-15 15:00

fun 2: Internet Explorer

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 15-01-15 16:30

I Internet Explorer 11, tryk på tandhjulet øverst til højre, vælg "Internet Options". På den dialogboks der dukker op er der en "Delete" knap på "General" fanen. Hvis du trykker på "Delete" dukker der en ny dialogboks op, hvor du kan vælge hvad du vil slette, herunder Cookies.

Kommentar
Fra : jazzin

Dato : 20-01-15 12:09

Tak for svarene!