/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
hvor svært kan det være ???
Fra : anuarak
Vist : 621 gange
200 point
Dato : 27-12-14 23:14

Hvor kan jeg købe sådan en enhed her i Danmark?
USB2.0 DV/TV/VHS/CAMERA Video
http://www.cooldrives.com/index.php/eausdvviavus.html
Jeg har prøver i El Giganten og andre eletronikfirmaer men kan kun få den med scart stik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-14 23:37

Den har været på tilbud i Bilka men det er længe siden, jeg ville ikke være nervøs for at bestille den hjem fra Kina gennem Ebay, log ind og bestil der er gratis fragt og lidt under 7 $ giver ingen problemer i tolden, jeg har tidligere handlet små El ting gennem Ebay fra Korea og Kina har god erfaring med at tingene kommer frem og fragten er virkelig gratis, det vare 1 til 2 uger efter bestilling:
http://www.ebay.com/itm/Usb-2-0-Video-TV-DVD-VHS-Audio-Capture-Adapter-for-vista-win-7-/221433951775?pt=US_Video_Capture_TV_Tuner_Cards&hash=item338e7df61f
jeg betaler gennem PayPal men du kan vistnok godt bruge Visa Dankort (hvis du tør)

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 28-12-14 01:05
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-12-14 01:54

Som skrevet, køb på Ebay - hvis du ikke selv har kort/konto kan du får en anden til det.
De kan under bestilling/køb få varen sendt til en anden/ din adresse, så de skal bare penge fra dig.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-12-14 04:13
Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 28-12-14 13:16

Tak for svaret katekismus.
Jeg takker for oplysningen (også til OVN) men jeg havde jo bedt om køb i Danmark