/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
fejl
Fra : kivi
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 24-12-14 09:50

glædelig jul allesammen .jeg prøver at installere nero cover designer men det eneste jeg får ud af det er en fejlcode , error 23 , er der en forklaring på det , den skal bruges i win 8,1

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-14 10:12

Du kan læse om alle fejlmeddelelser her :

Din er altså:
Citat
ERROR_CRC 23 (0x17)

Data error (cyclic redundancy check).

Hvilket betyder en fil- eller disk fejl. Enten er der fejl i installationsfilen ...eller også er der fejl på enten kilde- eller mål drevet. (Bad sector f.eks.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-12-14 10:13
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-12-14 10:24

@molokyle: Det er jo ikke nøvendigvis en Microsoft fejlkode, det kan jo også være en Nero fejlkode som kan betyde alt muligt andet.

@kivi: nu er det vel nyeste cersion af coverdesigner fra deres egen hjemmeside du er ved at installere og ikke en eller anden gammel version?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-12-14 07:52

ja det er fra deres hjemmeside

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-12-14 08:56

men jeg har opdaget et program som hedder pokki start menu er det et som hører til win 8,1 eller??

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 25-12-14 12:01

Nej, pokki er ,et af mange, programmer, der får windows til vise den kendte "start" knap m.m.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-12-14 12:55

MHT. at få Win 8.0 og 8.1 til at 'ligne' noget gammelkendt? Så kan jeg anbefale Classic Shell:
http://www.classicshell.net/
Selv min gamle mor på 78 ka' find' u' a' det
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 26-12-14 12:13

er der nogen steder man kan finde nero fejlcoder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-14 14:49

Læs her: Det er stdig en CRC fejl

http://forum.nero.com/nero_eng/topics/error_code_23

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 26-12-14 16:27

Slet din downloadede NERO fil. ...eller hele NERO !

( Evt.Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer... osv.)
(...nemmest med Classic Shell nstalleret på Win 8.x )

Kør en 'Register' scan med Ccleaner.

GENSTART pc'en.

Hent NERO installationen ..og prøv igen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-14 16:33

Ps. Husk ..hvis du har den i forvejen? ..at seneste version af Ccleaner er v5.00.5050
..så opdatér den først
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 28-12-14 07:52

Tak for svaret molokyle.og godt nytår