/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan en PDF fil køre som diasshow?
Fra : ingelein
Vist : 320 gange
50 point
Dato : 24-12-14 00:06

Hej
Jeg har lavet en fotobog og har også modtaget bogens billeder i samme opsætning som i bogens 70 sider som en pdf. fil. Jeg vil gerne vise billederne fra pdf. filen på mit TV via USB stick. Kan jeg konvertere til et andet filformat for at kunne vise billederne?
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-12-14 00:10

WIndows Movie Maker laver pæne ´shows´.
Så smid billederne der over i og lav det som en film.

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 60 point
Dato : 24-12-14 00:10

Du kan i ihvertfald konvertere til f.eks. JPG billedfil eller alt muligt andet hvad der skulle kunne ønskes med dette lille simple program:

http://www.online-convert.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-12-14 00:13

Citat
Du kan i ihvertfald konvertere til f.eks. JPG billedfil

Billederne fulgte med?
Citat
har også modtaget bogens billeder i samme opsætning som i bogens 70

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-12-14 14:26

Hej
Ja, jeg kan fint køre pdf. filen med alle billeder - men jeg skal klikke mig frem - åbenbart. Jeg vil gerne have den til at køre med automatisk billedskift - valgfrit antal sekunder/minutter.
Ingelein

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-12-14 14:29

Det er PDF ikke lavet til. Så skal du lave den - fra starten - i f.eks. movie maker eller et andet program, der kan lave diasshow.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-12-14 14:40

Næh - næh, det er der helt andre meninger om
http://1668cc.wordpress.com/2008/06/22/how-to-pdf-diashow-erstellen/
Det må jeg lige have studeret nærmere - men tak for interessen til alle - indtil videre står der julemad på programmet.
Ingelein

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 24-12-14 23:47

Tak for svaret marken84.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-12-14 01:58

Velbekomme og fortsat god Jul