/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Install problemer med Call of Duty MW3
Fra : Carlam
Vist : 284 gange
200 point
Dato : 08-12-14 21:10

Hej.
Jeg har købt Call of Duty MW3.
Det består af 2 install diske. Når jeg sætter CD 1 i, Starter det op med at installere et program (Steam). Herefter skulle den så selv gå ind og finde cd'en, men begynder istedet at hente fra nettet.
og der sker ikke en disse...
Kan man på en eller anden måde tvinge programmet til at lede efter diskdrevet?
Jeg har prøvet følgende :
- starte install på alm vis
- starte install, og så slukke for nettet.
- Starte install, og så slukke nettet, og påbegyndt reinstall.
- slettet Steamprogrammet og starte install.
- Set adskellige film på You Tube
Jeg er løbet tør for ideer nu..

Jeg har Win7 - 6GB ram - Geforce grafikkort og masser af plads på HD.
Nogen der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 08-12-14 22:01

Hvis ikke du har steam på maskinen i forvejen SKAL du installere det første og oprette en konto. På cd en er der sandsynligvis kun en downloader til steam, som henter programmet på nettet og installerer det. Du kan jo også vælge at gå på nettet og downloade og installere steam fra nettet, så er du også sikker på at du får den nyeste version straks.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 200 point
Dato : 08-12-14 22:49

http://media.steampowered.com/client/installer/SteamSetup.exe

Dette link downloader en download manager, der henter og installerer Steam. Det tager laaaannnngggg tid, at hente hele klienten/programmet.

Kommentar
Fra : Carlam

Dato : 09-12-14 09:20

Hej

Jeg har en sådan konto

men hvordan får jeg Steam til at installere fra CDrom?
Er det noget indstilling eller ?

Godkendelse af svar
Fra : Carlam

Dato : 09-12-14 21:18

Tak for svaret Brassovitski.
Fik spillet igang