/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dll
Fra : kivi
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 07-12-14 18:43

hvor kan hente dll filer gratis der hvor jeg har været skal købe

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 07-12-14 18:58

Det kan du her, meen pas på med at erstatte dll filer, du risikerer et system der ikke vil starte!

Find filen du mangler, vælg manual fix rul ned og hent filen pakket i zip format
http://www.dll-files.com/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-12-14 22:06

Jeg ville hellere bruge kommandopromt og SFC/SCANNOW med original install i drevet, så kommer der kun den ægte vare på maskinen - når du er igang med at lede efter DDL filer.

Kunne det tænkes at du har fået virus, der lokker med at skulle hente diverse filer ned for at det skal virke - og så står du pludselig med en død maskine.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 08-12-14 09:27

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-14 10:42

velbekomme