/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
media player
Fra : kivi
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 23-11-14 15:31

når nu microsoft media player ikke rigtig virker i win 8,1 hvad er så alternativet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-14 16:13

VLC Player eller en af de mange andre gratis playere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-14 16:23

Her et lille udvalg
http://www.filehippo.com/software/multimedia/players

Jeg bruger Mediamonkey til musik og VLC til det WMP ikke vil afspille!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-14 17:05

Hvad fejler den? det kan være manglende codex = K Lite
Bedste player, hvis andet svigter:
http://smplayer.sourceforge.net/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-14 22:51

Citat
når nu microsoft media player ikke rigtig virker i win 8,1
Windows Media Player virker udmærket også på Windows 8 og 8.1 men du har åbenbart svært ved tro på at du mangler codecs,
Brug VLC den har alle nødvendige codecs indbygget
Eller installer en codecs pakke og brug Windows Media Player
http://www.free-codecs.com/k_lite_codec_pack_download.htm

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-11-14 06:37

tak alle men nu kunne jeg godt tænke at afinstaller microaoft media player den går ind og blander sig

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 24-11-14 12:36

Media Player er en del af Windows så du kan sikkert ikke afinstallere den, prøv at højreklikke på en fil som vil åbne med Windows Media Player og klik på Egenskaber, der kan du klikke på Skift hvis Windows Media Player står som det program der åbner filen, vælg så det program du ønsker til at afspille så blander Windows Media Player sig ikke i hvad du afspiller, det skal du gøre med alle forskellige lyd og videofiler du bruger,
du kan også en gang for alle sætte programmet du vil bruge til åbne dine filer, jeg sidder ved en Ubuntu computer og kan ikke lige huske hvordan men der er sikkert en anden bruger som kan hjælpe

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-11-14 14:33
Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 25-11-14 07:37

Tak for svaret o.v.n..