/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
internet eksplorer
Fra : katin
Vist : 1011 gange
100 point
Dato : 17-10-14 20:04

når brovseren ikke virker hvordan kan jeg hente en anden.
Der er forbindelse til nettet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-10-14 20:17

Google Chrome eller Firefox hent og installere en eller flere af dem.

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 17-10-14 20:25

Måske dette kan hjælpe dit problem, så du kan beholde eksporer...

http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/ie-crashes-stops-working#ie=ie-11-win-7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-10-14 20:34

Når du nu skriver du ikke kan åbne browseren så hent Firefox eller Chrome på den pc du er på kandu med og gem dem på en usb pind, og så installere den/dem på pc der driller!

Chrome hentes her https://www.google.com/chrome/browser/index.html?standalone=1

Firefox her http://kortlink.dk/mozilla/f3db

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-10-14 20:50

Dine mapper kan også gå på internettet, for at hente Firefox kan du åbne en mappe for eksempel Dokumenter kopier denne linje
Kode
ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/releases/latest/win32/da/
træk musemarkøren hen over linjen mens du holder venstre musetast nede, tryk så på Ctrl og C samtidig, gå så til Dokumenter og i adresselinjen (Øverst hvor der står Dokumenter) klikker du en gang og trykker på Ctrl og V samtidig, tryk derefter på Enter der bliver så vist 2 filer i mappen, højreklik på Firefox Setup 33.exe og vælg kopier til mappe, gå til den mappe du ønsker og tryk på Ctrl og V samtidig eller højreklik et tomt sted i mappen og vælg Sæt ind.
Du kan også hente Setup filen på den computer du skriver fra nu og så overføre den til computeren uden browser: https://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-10-14 22:29

Hvis ikke du kan komme på nettet med internet Explorer har du enten fået en browser hijacking virus på maskinen, eller du har fået blokeret for den i din firewall. Hvis du har en browser hijacker på maskinen hjælper det ikke at installere en anden browser, kun meget kort i hvert fald, for efter kort tid bliver den også hijacker. Prøv at kører en fuld scan med dit antivirus program.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-14 10:09

Hent en af de browsere som klaudi henviser til fra en anden computer og installer den på computeren som mangler en browser.

Måske du kan gå i kontrolpanel > fjern program > Windows programmer > og se om du ikke bare kan aktivere internet Explorer igen med et flueben [ V ]
Husk at klikke anvend og så ok

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-10-14 07:53

Det kunne jo tænkes der er andre årsager til at du ikke kan komme på nettet, end at IE ikke virker. I så fald hjælper det ikke at skifte browser. Du må istedet tjekke din internetforbindelse og finde årsagen derudfra. Det kunne jo være:

Løs kabelforbindelse.
Fejl hos din Inet udbyder.
Forkert opsat proxy el. fast IP.
Fejl på netkortet.
osv. osv. osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-10-14 08:03

UPS. Du skriver jo netop:
Citat
Der er forbindelse til nettet.

Jeg læste forkert
Afinstaller IE via Start->Indstillinger->Kontrolpanel->Tilføj eller fjerne programmer- find; Internet Explorer -> Klik på ikonet og vælg knappen; Rediger/Fjern

Genstart.

Derefter kører du Windows Update fra startmenuen.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-14 21:02

Godkendelse af svar
Fra : katin

Dato : 04-11-14 22:54

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 04-11-14 23:15

Selv....
Godt det virkede...

Firefox er fyldt med huller...og Crome næsten lige så mange