/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bluetooth
Fra : kivi
Vist : 295 gange
100 point
Dato : 01-09-14 10:55

jeg har fået ny pc stationær acer win 8,1 med wifi og bluetooth og hvad ved jeg men samtidig har jeg fået et bluetooth stereo headset som jeg ikke kan få til at virke ,umidelbart virker det som om det kun bruges i forbindelse med tlf ,ipad og android , er der nogen som ved noget hører jeg gerne fra jer

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-09-14 11:01

Har du aktiveret Bluetooth i Enheder og Printere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-14 11:41

Når du aktiverer bluetooth begynder den selv at søge efter enheder, bluetooth er ikke slået til som standard, tænd din enhed og aktiver bluetooth:
Gå helt ud i højre side skærmen med din musemarkør eller sæt fingeren helt ud til højre og stryg ind mod midten
Tryk eller klik på Indstil, den er helt nede i bunden
Tryk eller klik på PC indstillinger, den er også helt nede i bunden af skærmen
Tryk eller klik på PC og enheder
Tryk eller klik på Bluetooth, der kan du slå bluetooth til og fra

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 02-09-14 01:06

Og så skal det også pares med computeren, kig i manualen og se hvordan du aktiverer "Pairing mode" i headsettet.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-09-14 07:54

headsettet er en halv meter fra pc og de søger begge to

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 02-09-14 20:18

Citat
headsettet er en halv meter fra pc og de søger begge to

Ok, så skal du starte med at nulstille dit headset.
På computeren kigger du under "Enheder" og fjerner headsettet derfra hvis det forefindes.
Genstart computeren, gå i enheder og start en ny søgning. Start Pairing på headsettet. De burde nu kunne parre.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-09-14 17:28

jamen den er ikke vist nogen steder jeg ville gerne slippe for ledninger med mit nye headset men jeg piller ledningen ud så siger at der ikke installeret nogen afspiller

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 03-09-14 18:47

Tak for svaret EXTERMINATOR.