/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
win 8,1
Fra : kivi
Vist : 377 gange
100 point
Dato : 17-07-14 08:39

hvor går man hen når man vil ændre i windows contoen på win 8,1,har skrevet noget forkert,

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-07-14 09:30

Citat
hvor går man hen når man vil ændre i windows contoen på win 8,1,har skrevet noget forkert,

Man går ingen steder, man sætter sig og skriver lidt mere om hvad problemet er, så alle kan forstå hvad du mener!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-07-14 10:41

Hvis du logger på med en MS konto så skal du rette oplysninger i den, log på konto her
http://outlook.dk find indstillinger oppe til højre og ret der.

Her lidt om MS Konti
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/microsoft-account-tutorial

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 17-07-14 10:50

Du kan os kigge i PC-indstillinger...

Tast windowstast(den med win logo)+C, så åbner sidebar,
klik på Indstil, så på Skift pc-indstillinger nederst,
find så Konti i vinduet der åbner...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 17-07-14 11:34

marken 84 hvad er det jeg har skrevet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-07-14 13:04

Citat
marken 84 hvad er det jeg har skrevet

Noget som klaudi åbenbart forstår - jeg gør ikke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-14 14:08

Citat
Noget som klaudi åbenbart forstår - jeg gør ikke

Så prøv at kig i en Win 8.1, jeg er ny ihændehaver af en sådan, der er nogle gamle vaner man skal glemme helt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-07-14 16:49

Citat
Så prøv at kig i en Win 8.1, jeg er ny ihændehaver af en sådan, der er nogle gamle vaner man skal glemme helt.

Sådan er det jo altid når vi skal til at bruge et nyt system -
vi skal lære det før vi er dus med det...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-07-14 17:03

Citat
Sådan er det jo altid når vi skal til at bruge et nyt system -
vi skal lære det før vi er dus med det...

Nu sprang jeg jo direkte fra XP til Win 8.1, de der opgraderer fra Win 7 kender allerede strukturen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-14 17:18

Brug de gratis programmer "Clasic shell" og "GodMode"
Så er det nemmere at finde rundt i win 8.1

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-14 17:21

Hvordan er det nu verset lyder " Marken er meget, og måske alt for meget. "

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-07-14 17:29

Du skal åbenbart og "hjulpes" Eyvind...

http://www.ugle.dk/marken_er_mejet.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-07-14 22:16

Som jeg også sagde til min søn's skolelærer:" Hvis du skal rette, bør du selv som det første skrive og stave korrekt."

Det hedder "også"

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 18-07-14 07:45

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-07-14 08:37

velbekomme