/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Rette og skrive i PDF file?
Fra : kimpetersen
Vist : 748 gange
300 point
Dato : 11-06-14 18:51

Hvad bruger I af program (gerne gratis) til at rette og skrive i et PDF dokument? Det drejer sig bl.a. skemaer, der skal udfyldes.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-06-14 18:55

Findes ikke! Hvis ikke PDF dokumentet i forvejen er lavet som en formular der kan udfyldes. Der findes programmer der kan konvertere til f. eks. Word.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-06-14 19:00
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-06-14 19:07

Lidt langsommelig vej.

Hente formular og printe den.
Scanne og gemme på en pind
Indlæse billedet (som det nu er blevet til) i Libre Office
taste tekst
Gemme som Pdf
Sende via mail.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-06-14 19:32

Acrobat koster 183 kr OM MÅNEDEN!!

Accepteret svar
Fra : k_m_s

Modtaget 300 point
Dato : 11-06-14 19:55

Du kan også bruge PDFxchange viewer.

Der kan du gå direkte ind på pdf filen og skrive / slette.

http://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-viewer

Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-06-14 20:21

Citat
Du kan også bruge PDFxchange viewer.

Der kan du gå direkte ind på pdf filen og skrive / slette.

http://www.tracker-software.com/product/pdf-xchange-viewer

Hilsen
Kim

Bruger også den som den eneste pdf-redigerings - på min pc, og alt kan rettes/ redigeres, men gratis udgaven har til vane at sætte vandmærker??? i et af hjørnerne, eller er det bare første billede.
Men ret mig, hvis de har ændret på dét.
Citat
skrive / slette.

Kun hvis filen er fri til redigering, er de beskyttede så skal der ´hackes´.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-06-14 20:25

Citat
har til vane at sætte vandmærker??? i et af hjørnerne

Og så følger ASK hvis også med - når vi er igang? eller var det i gamle dage?
Jow -da, men i Pro udgaven er den bare en genstand man bare kan fjerne = fra menúen.
http://www.gratisimage.dk/image-150F_53989ECE.jpg

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-06-14 20:32

Citat
Acrobat koster 183 kr OM MÅNEDEN!!

Ja, havde du forventet at få et købeprogram GRATIS?!

Man kunne jo os købe standard versionen til DKK 3.185,70

Ok det er lidt dyrt(meget)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 11-06-14 20:59

1. PDF-Xchange-Viewer
I gratis versionen kan du skrive, tegne, klippe, klistre og annotere lige så meget du vil.
mig-selv nævner at den skulle sætte vandmærker i dokumentet, dette kan jeg nu ikke genkende.

2. LibreOffice
Den kan importere PDF filer og redigere i dem

3. Microsoft Office
Den kan importere PDF filer og redigere i dem

Jeg foretrækker selv PDF-XChange-Viewer, det er ved at være nogle år siden jeg sidst har haft en Adobe Reader på en af mine computere.
Angående ASK-Toolbar, hold øje med flueben når der installeres, den er nem at undgå.
mig-selv viser et fint billede af søgefunktionen i PDF-XChange-Viewer som bruger ASK som søgemotor. Det er IKKE en ASK-Toolbar der er vist et billede af, det er to forskellige ting.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-06-14 08:01
Godkendelse af svar
Fra : kimpetersen

Dato : 13-06-14 18:01

Tak for svaret Kim.
Det var det der passede til mig, jeg syntes der var et støre oprydningsarbejde bagefter der kom mere end nødvendig
Hilsen
Kim

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 14-06-14 10:55

Hej Kim

Glad for du ku bruge det