/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Videresende mail
Fra : ilgp
Vist : 377 gange
200 point
Dato : 25-05-14 21:56

Hej. Jeg har en Yahoo mailkonto, hvor mails bliver videresendt til en Outlook mailadrese. Jeg har fået ændret denne Outlook mailadresse og vil efterfølgende rette navnet på Yahoo kontoen, så jeg stadig har disse mails 2 steder som jeg får på yahoo'en. Men de har ændret det så jeg kan ikke finde nogen steder hvor der står "videresende" Jeg kan jo ike huske hvad jeg gjorde i tidernes morgen. Jeg har fået en side frem på engelsk, og det kan jeg ikke bruge til noget.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-14 22:02

Jeg kan ikke gå ind og teste - for jeg har ingen Yahoo mail.
https://dk.mail.yahoo.com/

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 25-05-14 22:10

Det er ikke nødvendigt at sende et link til Yahoo mail, jeg har jo selv en, skal bare have videresendt mails derfra og til anden mail adresse.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-14 22:21

Her står det - ganske vist på engelsk
http://email.about.com/od/yahoomailtip1/qt/How_to_Forward_Yahoo_Mail_to_Another_Email_Address.htm

Her er en google oversættelse:
Klik på gear-ikonet i nærheden af ??din Yahoo! Mail øverste højre hjørne eller holder musen hen over det.
Vælg Indstillinger fra menuen, der viser.
Gå til kategori Konti.
Klik på Rediger ud for den e-mail-adresse, du ønsker at sende under Yahoo-konto.
Sørg Forward er valgt under Access din Yahoo Mail andetsteds.
Indtast den e-mail-adresse, hvor du ønsker at modtage alle dine Yahoo! Mail-meddelelser over Forwarding adresse.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 25-05-14 22:52

Log ind på din Yahoomail og klik på det lille tandhjul oppe i højre hjørne, klik Indstillinger og i det nye vindue midt på siden klikker du på Konti, ud for din Yahoo mail adresse klikker du på knappen Rediger.
Ved Få adgang til din Yahoo Mail fra et andet sted.
Der kan du vælge mellem POP
Citat
POP: Du kan kontrollere Yahoo Mail i en e-mailklient såsom Outlook eller Thunderbird.
og Videresend
Citat
Videresend: Du modtager ingen mail på din Yahoo konto. Din mail vil i stedet blive videresendt til den angivne adresse, så du kan kontrollere den der.
husk at klikke på Gem knappen inden du forlader siden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-14 22:56

Det står i Yahoo hjælp sådan her
Citat
Sign in to Yahoo Mail.
Mouse over the Settings menu icon Gear Icon |select Settings.
- The "Settings" window opens.
To the right of "Yahoo Account," click Edit.
- A window with additional account settings opens.
To the right of "Access your Yahoo Mail elsewhere," select POP.
Select your POP option from the drop-down menu:
Don't download spam email - Only delivers your Inbox messages, not your Spam folder.
Download spam with no special indicators - Delivers Inbox and Spam messages with no visible "Spam" indicator.
Download spam, but prefix the word "Spam" - Delivers Inbox and Spam messages. Spam messages contain "Spam" in the subject line.
Click Save.
Opsætning i Outlook 2010 kan du læse om her:
https://help.yahoo.com/kb/mail-for-desktop/outlook-sln4666.html

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 25-05-14 23:00

Tak for svaret o.v.n.. Det var rart at få hjælpen på dansk. Vh ilgp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-05-14 23:08

Selv tak og god rest søndag
Hvis du har set en rødbroget kvie som er bortløben så giv venligst besked hertil