/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Antivirus indstallering
Fra : Nul7
Vist : 337 gange
50 point
Dato : 20-05-14 17:32

Hej, hvad sker der, hvis man installere et nyt antivirusprogram f.eks. Microsoft Essentiel eller avart før jeg fjerner det gamle Mc. Affi ? Tilgiv mig min stavemåde.

Jeg er ked af at være forsvarsløs, imens jeg skifter.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 20-05-14 17:43

Du henter det nye antivirus program, så afbryder du netværksforbindelse ved at slukke router eller hvad du nu bruger, fjerner det gamle, installere det nye og starter så netværksforbindelse igen!

Men brug AVG eller Avast, ikke Microsoft's det er ikke så godt!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-14 17:44

Og hvad med noget reaktion her?
http://www.kandu.dk/Spg170626.aspx

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-05-14 17:46

Du er ikke forsvarsløs, men åbn ikke browser eller mailprogram mens installationen foregår.

Husk at højreklikke på det gamle program nede i hjørnet og stands det inden at du afinstallerer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-05-14 20:43

Og du skal ikke fjerne det gamle virusprogram...........................du skal afinstallere det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-14 20:49

Citat
Og du skal ikke fjerne det gamle virusprogram...........................du skal afinstallere det.

BUMP

Mon ikke der menes det samme!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-05-14 20:52

Næeeeeee - jeg tror der er ret stor forskel.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-05-14 20:58

Citat
Næeeeeee - jeg tror der er ret stor forskel.

Gu' er der da ejnikkenej

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-05-14 21:13

Citat
Og du skal ikke fjerne det gamle virusprogram...........................du skal afinstallere det.
Slettes tak.

Kommentar
Fra : aminelove

Dato : 21-05-14 08:47

Hej min kære
mit navn er miss Amine single Jeg leder efter en langvarig relation, jeg vil være så glad for at høre tilbage fra dig så godt jeg vil også gerne have, at svare mig gennem denne min private e-mail amine.miss_phillip@yahoo.com Jeg vil gøre sende til dig mit billede i min rede besvare gennem denne min postkasse amine.miss_phillip@yahoo.com din venter Amin.

.................................................................
Hello my dear
my name is miss Amine single i am looking for a long lasting relationship i will be so delighted to hear back from you as well i will also like you to reply me through this my private Email amine.miss_phillip@yahoo.com i will do send to you my picture in my nest reply through this my mailbox amine.miss_phillip@yahoo.com your waiting Amine.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 21-05-14 12:01

Tak for svaret Klaudi. - jeg huskede det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-05-14 17:20

velbekomme