/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Afinstallere Windows 7 opdateringer
Fra : pejath
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 10-05-14 10:06

Hej, jeg har lige formatteret min desktop, med win 7.

Der skulle lige opdateres, måske flere hundreder opdateringer ialt.

Kunne jeg have hentet en frisk version af win 7, fra nettet, med alle opdateringer "indbygget" og så intastet min licens nøgle til den?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-05-14 10:31

Næh, det er fint som du har gjort det...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 10-05-14 10:34

Citat
Kunne jeg have hentet en frisk version af win 7, fra nettet, med alle opdateringer "indbygget" og så intastet min licens nøgle til den?

Nej!

Du kan bruge Wise Disk Cleaner til at rydde op i gamle installationsfiler og opdaterings filer

http://www.wisecleaner.com/wisediskcleanerfree.html
og en portabel
http://www.snapfiles.com/get/wisediskcleaner.html

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 10-05-14 10:35

Nej,
1. man kan ikke bare hente
2. Som ren installation kan du højst få Win7-SP1, og der er også mange opdateringer efter denne ServicePack.
3. Hvis man kun har Win7 uden ServicePack, bør man installere SP1 lige efter installation, og derefter hente opdateringer via Windows Update
(Eller som jeg bruge WSUS-offline, som jeg mange gange har skrevet om, dette program kan hente eller opdateringer ned 1 gange, og så kan man installere disse automatisk på lige så mange maskiner man har)
http://www.wsusoffline.net/docs/

Kommentar
Fra : edison

Dato : 10-05-14 12:51
Godkendelse af svar
Fra : pejath

Dato : 10-05-14 20:27

Tak for svaret Klaudi. Det ser ud til den fjerner endda noget fra pc'en.

Også tak til i andre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-05-14 20:59

velbekomme