/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook
Fra : sigfrid
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 24-04-14 09:07

Nogen der kan forklare mig, hvordan man slette delinger på facebook.
V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-04-14 15:51

Kan du uddybe hvad du mener?

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 24-04-14 16:06

Jeg kan prøve marken84,når nogen sender en eller anden god historie eller klip kan man dele den med venner på facebook,hvordan kan man slette dem igen på tidslinjen.
V.H.Sigfrid.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-04-14 16:13

Du sletter den på samme måde, som du også kan slette et af dine egne indlæg på din FB-tidslinie.
Oppe i øverste højre hjørne findes et lille symbol - tryk på det og vælg "Slet".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-14 18:29

Det er i det øverste højre hjørne, hvor "delingen" er, der er der et tegn, som ligner et v, klik på det og du får muligheden for at slette delingen.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 25-04-14 08:18

Når jeg prøver det v,kommer der en del informationer men ikke et slet hvad skal jeg ind i for at finde det? V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 25-04-14 08:33

Det er dem på min egen tids side jeg vil slette.
Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-14 09:01

Sigfrid - det er også på din egen tidslinie, at du kan slette/redigere egne indlæg og delte indlæg.

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 25-04-14 09:22

Tak for svaret IBM760.
Nu fik jeg til at virke tak for hjælpen.
V.H Sigfrid.