/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
vandkøling I et HAF X kabinet
Fra : cobran
Vist : 262 gange
172 point
Dato : 26-03-14 22:54

Hej.

Jeg har købt CPU vandkølingen "H110" til mit HAF X kabinet

"http://www.edbpriser.dk/kabinet/cooler-master-haf-x-id-4665554.aspx"

Men kan ikke finde et sted at installere den!! Jeg vil gerne sætte det oppe i toppen af kabinettet men skruehullerne passer ikke, radiatoren er for smal til at kunne monteres der! er der smarte måder at fixe det på , eller er det bare mig der ikke forstår hvordan den skal laves?

- mvh. Morten

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 26-03-14 23:12

køleren passer vist til 120 mm blæsere, kan du sætte blæserne oven på køleren så de suger luft ud ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-03-14 01:28
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-03-14 06:31
Kommentar
Fra : cobran

Dato : 27-03-14 22:12

hej "mig-selv" Jeg kan se at på det 16. billede, altså der hvor det er monteret i toppen. Er den supportet med to jernholdere der er skruet på radiatoren og passer med skruerne om er lige hvad jeg kunne bruge tror jeg. hvordan får man fat på sådan nogen 2 stk?

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 27-03-14 22:51

glem det jeg skrev før som for lidt uforståeligt :)

Men bruger "mig-selv"

Jeg kan se at på det 16. billede, altså der hvor radiatoren er monteret i toppen. Er den supportet med to jernholdere til at bære radiatoren! Hvordan får man fat i det?

Annuller spørgsmålet
Fra : cobran

Dato : 27-03-14 22:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål