/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bærbar pc.
Fra : Nul7
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 28-02-14 14:38

Kan man også bruge en mus til en pc. med finger tryg?

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 28-02-14 14:48

Selvfølgelig kan man det!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-02-14 15:16

Mus................ Ja - det gør jeg da - en trådløs af slagsen.

Eller er det en tablet vi taler om.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 28-02-14 17:15

jeg tænker på mange af dem der har win 8 er med touch skærm

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-02-14 17:24

Du kan klikke med musen eller trykke med fingeren efter behag når du har en computer med berøringsskærm, selv bruger jeg mest musen på min nye bærbare HP med berøringsskærm, sæt en mus til usb stikket og du er klar til at klikke på de firkantede tavler i Windows 8 i stedet for at trykke med fingeren eller bruge den indbyggede museplade, du kan bruge alle 3 på skift i samme program

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-02-14 17:28

Og klikker du på det ikon nederst til venstre kommer du til skrivebordet, næsten som du kender.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 01-03-14 14:18

Tak for svaret IBM760.