/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar PC
Fra : sdam
Vist : 415 gange
100 point
Dato : 11-02-14 10:32

Jeg skal have en ny bærbar Pc'er. Det skal være af mærket HP. Den skal være relativ hurtig (svartider) og skal kunne arbejde med relative tunge programmer.
Hvilken modeller bør jeg se på??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-02-14 10:34

En med SSD HD, men hvorfor "absolut" HP?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-02-14 12:06

Hvis du har brug for en hurtig og stabil computer, så køb en statinær. De er bedre end enhver bærbar til nogenlunde samme pris.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 11-02-14 12:10

Til Bille 1948
Jeg har meget god erfaring med HP - det oser af kvalitet - så derfor må det gerne blive en HP...

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 11-02-14 14:42

Når nu du har valgt mærket HP - så spørg i deres service afd. hvilken der er bedst til dit formål.
De må da vide det.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 11-02-14 14:44

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-02-14 14:52

Ja for tunge programmer er jo mange ting.
Autocad og andre tegne / foto / film programmer kan godt få computeren til, at tabe pusten.
Og så skal du lige sikre dig, at den fine nye maskine nu også kan, køre dine programmer.