/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Facebook mini I Pad-
Fra : lham
Vist : 376 gange
200 point
Dato : 04-02-14 18:12

På min mini IPad kan jeg pludselig ikke mere på facebook "få liv i " Nyheder, men er nødt til at bruge Venner

Er der nogen der ved hvordan jeg får Nyheder genoplivet ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-02-14 15:46

Luk app'en ned - luk for alle "åbne" app's (altså swippe dem alle ud) og åbn så Facebook igen, så skulle det virke!

Clou

Kommentar
Fra : lham

Dato : 08-02-14 17:33

clou

tak for indlæg
Jeg kan desværre ikke afprøve din instruktion nu da jeg tar på ferie, men vender tilbage om en god uges tid

Kommentar
Fra : clou

Dato : 08-02-14 17:47

God ferie

Clou

Kommentar
Fra : lham

Dato : 18-02-14 07:33

Jeg er absolut nybegynder på Ipad, så :

"luk appen ned " betyder det ikke bare at jeg går tilbage til startskærmbillede ?

"swippe dem alle ud " hvad detyder det ? / hvordan gør jeg det-opnår jeg ikke det samme ved helt at slukke for maskinen -og så derefter tænde den igen ? ( hvis det er tilfældet hjælper det ikke på at genetablere NYHEDER i facebook ! )

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 200 point
Dato : 18-02-14 08:10

At "swippe" alle åbne Apps ned gøres sådan: tryk 2 gange på din Home knap, nu kommer alle de Apps frem du har haft åbnet.

Sæt nu en finger let på dem en efter en og skub dem opad så de forsvinder - de forsvinder desværre ikke ved at slukke den!

Vend dig til at gøre det ofte, det sparer også på batterikapaciteten.

Clou

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 18-02-14 17:14

Tak for svaret clou.

super super -det virker bare og tak tip om at gøre det jævnligt

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-02-14 17:26

Velbekomme - du er ALTID velkommen til at spørge efter hjælp

Clou