/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fejl i Win 7 - BackgroundContainer
Fra : Carlam
Vist : 456 gange
200 point
Dato : 04-02-14 08:40

Hej

Jeg har en pc med Win7 (6GB ram, 1T HD, Intel Core i3-2120 CPU)
Nu har jeg fået et problem under opstart. Der kommer en pop-up box med denne besked:

Der var problemer under start af
c:\User\mig\AppData\Local\Conduit\BackgroundContainer\BackgroundContainer.dll
Det angivene modul blev ikke fundet.

Jeg fik så programmet, Ashampoo WinOptimizer 2013, men det hjalp ikke noget.
Har læst at man skal passe på at rode for meget, da det har noget med registreringsdatabasen at gøre...

Hvad er BackgroundContainer.dll?

Er der nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-14 09:09

Du er inficeret med Conduit browser hijacker.
Her er en guide til at fjerne det.

Remove BackgroundContainer.dll error on Startup (Removal Guide)
http://malwaretips.com/blogs/backgroundcontainer-dll-virus-removal/

Kommentar
Fra : Carlam

Dato : 04-02-14 20:02

Hej

Nu har je fulgt dit forslag slavisk, men det hjalp ikke spor..
Den dukker stadig op.
Jeg var manuelt inde i registreringsdatabasen, og fandt noget der hed BackgroundContainer.
Kan jeg bare sådan uden videre slette den?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 04-02-14 20:47

Slet hvad du finder der hedder BackgroundContainer, men lav lige en backup!

Og prøv lige at gennemgå guiden en gang til, den burde fjerne det!

Godkendelse af svar
Fra : Carlam

Dato : 06-02-14 21:39

Tak for svaret Klaudi.

tror det lykkes

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-02-14 22:04

velbekomme