/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bing (Virus)
Fra : Otnob
Vist : 749 gange
300 point
Dato : 27-12-13 16:07

Hej jeg har downloadet HTC Sync og sammen med det har en browser som kalder sig Bing Beta bemægtiget sig styringen over Google.
Hvordan får jeg fjernet den "Browser"?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 27-12-13 16:54

bing er ikke virus i google går du op i højre hjørne og trykker de tre vandrette streger og så indstillinger og der kan du ændre til google

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-12-13 17:04

Desværre det kan jeg ikke, har forsøgt, der står at Google er min Standard Browser og jeg er ikke i tvivl om at det er snavs.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 300 point
Dato : 27-12-13 17:16
Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-12-13 17:27

Hej pallebhansen

Tak for indlægget, har lige kørt videoen og kan se at det er en større omgang som kræver en del notater for at udføre processen. Havde håbet på en mere direkte måde at få has på skidtet.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-12-13 17:57

Citat
Tak for indlægget, har lige kørt videoen og kan se at det er en større omgang som kræver en del notater for at udføre processen. Havde håbet på en mere direkte måde at få has på skidtet.

Der er altså ting jeg aldrig lærer at forstå!

Det er da mageløst - her får du en komplet "fjern lortet" brugsanvisning og så afviser du bare...

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-12-13 18:10

Citat
Der er altså ting jeg aldrig lærer at forstå!

Jeg afviser netop[B]Indsæt din tekst her[/B] ikke men jeg tror ikke du har gjort dig den ulejlighed at benytte linken som pallebhansen sendte mig, så vil du konstatere at det ikke er en ret omfattende procedure at benytte og jeg takker netop også for det konstruktive indlæg i modsætning til dit.

Mit svar til pallebhansen har du åbenbart heller ikke været i stand til at forstå, men du er da god til at bruge smiley,er

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-13 18:40

Citat
en browser som kalder sig Bing Beta
Bing udgiver ikke browsere, dit spørgsmål er ret svær at forstå, Bruger Googles browser Crome og har fået Bing som standard søgemaskine ved et uheld? Eller har du fået noget snavs på maskinen som redirecter det du skiver i adresselinjen?
Jeg gætter på det første og det bare er dig som blander begreberne browser og søgemaskine

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-12-13 19:13

Hej o.v.n.

Du har helt ret, det er som søgemaskine at den Bing Beta kom ind og gav problemer.
Jeg har imidlertid optimistisk udført en systemgendannelse og tilsyneladende er jeg sluppet af med "søgemaskinen"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-13 19:42

Godt det lykkedes at få den søgemaskine du ønsker, men hvad med download programmet som måske var årsagen til miseren? Den røg sikkert også da du systemgendannede men kan installers igen, hold så øjnene åbne om der er et sted hvor du skal fjerne markering for ikke at få Bing som standardsøgemaskine igen

Godkendelse af svar
Fra : Otnob

Dato : 27-12-13 20:09

Tak for svaret pallebhansen. som jeg vil gemme og som jeg forhåbentligt ikke for brug for

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 27-12-13 20:25

Mit svar til dig o.v.n. røg ud da jeg gav pallebhansen mine point.

Programmet som var fra htc er nødvendig for at min mobil kan kommunikere med min Pc.
Faktisk bestod det af 3 programmer som blev oplyst var nødvendige og jeg fik også en advarsel fra OIbit, men regnede med at jeg kunne stole på at et firma som htc sørgede for at deres programmer var renset for virus.

Den såkaldte Bing Beta var ikke den rigtige Bing søgemaskine som jeg godt kender og som man uden problemer kan frabede sig.

Men dit gode råd om at holde godt øje med hvad man downloader vil jeg følge.

Rigtig godt nytår til dig og andre på kandu.